Pazar, Şubat 15, 2015

#ozgecanaslan

yutkunamıyorum. buraya yazmayı bırakmamın sebebi bu yutkunanamama halinin nefes aldırmaması ama hakikaten dayanamıyorum. #ozgecanaslan

---


biliyor musunuz, biz ölüyoruz? biz öldürülüyoruz haberiniz var mi? kaciriliyoruz, iskence goruyor, tecavuze ugruyoruz... ölümüzü bile tekrar öldürüyor, cesedimizi onlarca kez katlediyorlar biliyor musunuz? siz sesimizi duyuyor musunuz? nasil unutuyorsunuz cocuklariniza erkek olmadan once insan olmayi ogretmeyi? nasil kapatiyorsunuz gozlerinizi? biz 19 yasindayiz, daha her seyin basindayiz, nefes alamiyoruz biliyor musunuz? bunu hak ediyor muyuz? siz kalpsizler, unutkanlar, hainler, korler ve sagirlar, vicdanini nereye koydugunu hatirlamayanlar bu ofkeyi durdurmadikca siz de dahil oluyorsunuz... hicbir sey gelmiyor mu elinizden gercekten? gercekten durduramiyor musunuz? gormuyor musunuz ölüyoruz, tecavuze ugruyor, öldürülüyoruz... bizimle ciglik atmayacak kadar kalpsiz misiniz?


---



Bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum... Erkeklerden ne ses cikar Ozgecan'la ilgili diye bekliyorum... Sabirliyim ben, alisigim, direnirim... Bin yildir kadinim bu topraklarda, beklemeyi de biliyorum...
Yillardir arsivliyor beynim "turkiye'de kadin olmak" uzerine haberleri... Ve ben ofkelenmeden duramiyorum...
Dun sikayet ettiginiz gundemi kalabalik politik curcuna da bu tepkisizliginizden kaynaklaniyor, yarin sikayet edeceginiz ekonomik darlanmalariniz da bundan kaynaklanacak. Kafanizi gomun kendinize dokunmadigina inandiginiz her kirlilige. Kendi icinde asarak keserek cozer birileri deyin. Oyle demelisiniz zaten, iciniz rahatlasin.
Sonra şike tartismalarinda susmayin hicbiriniz, aman sakin emre hangi macta neden kirmizi kart gormedi tartismayi birakmayin... Sigaraya zam geldiyi konusun, mazottan soz edin sadece... Baska bir sey olmasin o isyankar gundeminizde...
Cunku ahlak bolum bolum, parca parca... Siyaset de oyle... Siz ona inanin, degmiyor hicbiri birbirine... Kadin diye kucumsenen, asagilanan bir varlik var ve o sadece yataginizda, mutfaginizda bir de uydurulmus anneler gununuzde...
Allah askina rahat olun... Lutfen kalkmayin yerinizden... Alinmayin uzerinize, vicdaniniz rahat ya nasil olsa... Anneninizin anneler gununu kutlamistiniz ya gecen sene... İciniz rahat olsun o yuzden kadina dair meselelerde...
Kendi icinde (hem sosyolojik hem psikolojik baglamda) otokontrol saglayamayan erkekliginizle devam edin yurumeye. Zaten size degmiyor, evinizde yasanmiyor, arkadaslarinizi almiyor bu mesele. İnanin yakininizdaki hicbir kadin yasamiyor o gazetelerde yazilanlari. İnanin sizin ahlakiniz piril piril kaliyor gormezden geldiginizde... Rica ediyorum boyle devam edin siz de...


Hiç yorum yok: