Salı, Kasım 04, 2008

unutmamak için

Okudukça, izledikçe, duydukça, gördükçe öfkeleniyorum. Öfkelendikçe konuşuyor, konuştukça bir yere varamadığımı görüp daha da nefret doluyorum. Unutmayayım, hatta bir arada görüp daha da öfkeleneyim, başkaları da öfkelensin, birileri artık bir çözüm bulsun istediğimden önce kendim, sonra da ilgilenebilecek birileri için bir arşiv olsun istedim. Eklediğim haberler ileriye dooğru olacaksa da eski haberleri de buldukça ekleyeceğim ben. Kimse okumasa da ben okuyup, öfkelenmeye "ses" duyurmaya "çalışmaya" devam edeceğim...



Private Sozluk
Sherlotte Holmes
31.05.2005 02:32

türkiye'de kadın olmak, sokakta yürürken başını öne eğmeyi gerektirir kimse ilişmesin diye... kadınla kız arasındaki farkı (yok öyle bi şey) bilmeyi ve etek boyunu ona göre ayarlamayı gerektirir.
türkiye'de kadın olmak dayak yeyip, tecavüze uğrayıp, istismar edilip sesini çıkarmamayı; herkesten gizlemeyi becerebilmek (?!?!), gerektiğinde "erkeğin"in tüm isteklerine boyun eğip, ses çıkarmamak, sürekli birilerinin kanatlarının altına sığınıp yaşamak demektir.
türkiye'de kadın olmak zordur. her şeyden önce çok güçlü olmak şarttır!

Hiç yorum yok: